пятница, 7 ноября 2014 г.

Модуль №10 Рефлексія




Цей модуль допоміг мені зясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме- активізація визначених функцій педагогічного процесу потребує переосмислення ролі та функцій педагога. Гуманістичні підходи до навчання передбачають пріоритетність адаптаційної та організаційно-консультативної функцій педагога. Педагог стає насамперед фасилітатором та консультантом, радником учнів.Фасилітатор організовує роботу учнів, сприяє розвитку їх особистісних якостей, допомагає ідентифікувати проблеми і приймати рішення.
         Мета фасилітації – організація ефективної роботи учнів на засадах гуманізму, особистісного саморозвитку, конструктивної взаємодії.

Комментариев нет:

Отправить комментарий