Цей модуль допоміг мені зясувати мою роль фасилітатора в
навчанні учнів за методом проектів, а саме- активізація визначених функцій
педагогічного процесу потребує переосмислення ролі та функцій педагога. Гуманістичні підходи до навчання
передбачають пріоритетність адаптаційної та організаційно-консультативної
функцій педагога. Педагог стає насамперед фасилітатором та консультантом,
радником учнів.Фасилітатор організовує роботу учнів, сприяє розвитку їх
особистісних якостей, допомагає ідентифікувати проблеми і приймати рішення.
Мета фасилітації – організація ефективної роботи учнів на засадах гуманізму, особистісного саморозвитку, конструктивної взаємодії.
Мета фасилітації – організація ефективної роботи учнів на засадах гуманізму, особистісного саморозвитку, конструктивної взаємодії.
Комментариев нет:
Отправить комментарий