В другому модулі ми проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі. Дуже цікаво було дізнатися про таксономію за теорією Блума, котра, незважаючи на свою простоту, є дуже яскравою і влучною та поділяється на 6 рівнів розвитку мислення: знання,розуміння, використання;аналіз;синтез;оцінювання фактів і відомостей;
Їх застосування в реальному житті.
На основі даної таксономії, на мій погляд, вже можна
будувати ефективну методику навчання і розвитку дитини. На жаль, в 21-му
сторіччі в українській системі освіти часто не дотримуються елементи складових
цих рівнів розвитку мислення, в основному такі як: вміння висувати гіпотезу,
вміння ефективно демонструвати знання, вміння конструктивно сприймати критику
тощо.
Також цікаво було дізнатися, що навчальний проект - це 5 "П":проблема;планування; пошук інформації; продукт; представлення результату. Результатом 5-и "П" є портфоліо - спеціальна реальна або віртуальна папка, в якій зібрані всі робочі матеріали, котрі можуть представляти собою професійно-особистісний потрет її власника.
Також ми ознайомились з перевагами методу навчальних проектів, завдяки яким є можливим не просто навчати дитину, а навчити її вчитися - самостійно і ефективно, бути весь час у творчому пошуку чогось нового.
Також цікаво було дізнатися, що навчальний проект - це 5 "П":проблема;планування; пошук інформації; продукт; представлення результату. Результатом 5-и "П" є портфоліо - спеціальна реальна або віртуальна папка, в якій зібрані всі робочі матеріали, котрі можуть представляти собою професійно-особистісний потрет її власника.
Також ми ознайомились з перевагами методу навчальних проектів, завдяки яким є можливим не просто навчати дитину, а навчити її вчитися - самостійно і ефективно, бути весь час у творчому пошуку чогось нового.
Комментариев нет:
Отправить комментарий